رویه ارسال سفارش

از ابتدای سال 1403 سفارشات شامل گیاهان آپارتمانی از طریق شرکت کالا رسانان چاپار و شرکت ملی پست در سراسر کشور و البته توسط پیک اختصاصی در تهران ویژه سفارشات VIP ارسال و توزیع خواهند شد.

الویت ارسال به تمام ایران از طریق شرکت کالا رسانان چاپار است و در صورت نبود نمایندگی چاپار در شهر مقصد ارسال از طریق شرکت ملی پست انجام خواهد شد.

گیاهان ارسالی با شرکت چاپار و پست توسط کارتن‌های مخصوص ویژه ارسال راه دور برای هر گلدان بسته‌بندی و در نهایت در یک کارتن مادر قرار خواهند گرفت. ما گیاهان را با دقت و حوصله برای شما بسته‌بندی می‌کنیم و هزینه بسته‌بندی تمام گیاهان کاملا رایگان و بر عهده ماست.

59 هزار تومان هزینه ارسال برای تمامی سفارشات کمتر از 590 هزار تومان و تمامی سفارشات بالای 590 هزار تومان به صورت رایگان به سراسر کشور است.

زمانبندی تحویل و هزینه ارسال گیاهان آپارتمانی

  • مدت زمان تحویل سفارش در استان تهران و کرج 1 روز کاری است.
  • مدت زمان تحویل سفارش در تمام مراکز استان‌ها 2 روز کاری و سایر شهرستان‌ها 2 تا 3 روز کاری است.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال گیاه به سراسر ایران برای سفارشات بالای 590 هزار تومان رایگان و برای سفارشات کمتر از 590 هزار تومان مبلغ 59 هزار تومان است.
  • بعد از تحویل سفارش، به تمام سوال‌ها در مورد نگهداری و مراقبت صحیح از گیاه پاسخ کامل داده خواهد شد.

توزیع سفارشات VIP با پیک اختصاصی در تهران

سفارشاتی که در شهر تهران با مبلغ خرید بالای 690 هزار تومان ثبت می‌شوند سفارشات VIP تلقی می‌شوند. در صورت امکان، ارسال این سفارشات از طریق پیک اختصاصی ما انجام می‌شود و زمان دقیق ارسال با شما هماهنگ می‌شود.

علاوه بر این مشاوره رایگان و برنامه دقیق کوددهی تمام گیاهان موجود در سفارشتان برای شما ارسال می‌شود.

هزینه ارسال گلدان‌های تبلیغاتی و یا سفارشات عمده به عهده مشتری می‌باشد.

نحوه بسته‌بندی و ارسال گیاهان آپارتمانی

پس از ثبت سفارش، سفارش شما مستقیم از مبدأ گلخانه در شهرستان محلات (قطب تولید کننده گیاهان آپارتمانی) با بسته‌بندی‌هایی که مخصوص گیاهان آپارتمانی طراحی شده است آماده و از طریق شرکت کالا رسانان چاپار ارسال می‌شود. گلفروشی آنلاین سارینالند به تمام مشتریان خود تضمین دریافت سالم گیاه درب منزل را می‌دهد و در صورت آسیب احتمالی برای گیاه ارسال شده مجدداً اقدام به ارسال آن گیاه برای مشتری می‌کند.